Fredag

2008-12-20 @ 00:05:12
Imorse efter att jag hade vaknat så for jag till skolan och bytte julklappar med Alexandra och Malin. Fick lösnaglar och en nagelfil av dem. Och av cissi och Malin fick jag en kapsylöppnare. Det behövdes verkligen ;)
Malin fick ett halsband av mig och Alexandra och Alex fick en diva mössa av mig och Malin. Alla blev nöjda. Och nu var våran plan att slå in det igen så vi har mer att öppna på julafton.
Har varit på storheden också idag. Sen blev det max med Malin, och efter det for jag till Carro och bytte julklapp. Fick en vinflaska och en tomteklubba. Av mig fick hon ett paket från lush.
Nu ska jag gå och sova så jag imorgon orkar fara till sunderbyn och hälsa på farfar, öjebyn och hälsa på mormor och Angelica, och sedan Piteå. Natti!


Malin ringde och sa nått konstigt nyss förresten. Nu när hon hade gått till bilen så hade nån gubbe börjat prata med henne bredvid mitt sophus och sagt att det är några som härjar i området med en vit saab 9000 och gör inbott i bilar. Låter inget vidare så bäst att hålla ögonen öppna. Känns som att jag har fått nog av inbrott på detta ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback