Jul och Junis

2008-12-29 @ 11:45:25

På julaftonsmorgonen for jag till Vitå. Lånade S60:n av Micke. Vi åt middag och öppnade julklappar. Jag är nog som ett barn än. För höjdpunkten är ju ändå att öppna julklappar.
Fick en massa fina julklappar av alla och nöjd blev jag. Sen på kvällen åkte jag till Kalix. Vi for en sväng till Nadjas föräldrar och hämtade hon och Johannes. For hem till dom och drack någon cider.

Sen på Juldagen så for jag och Micke och kollade på en lägenhet. Den var jättefin. Så vi får väl se hur vi gör med den. Det blev lunch på Before och middag hos Mickes föräldrar. Sen så for vi till Johannes och Nadja och drack lite vin och spelade ett parspel. Jag och Micke förlorade de två första gångerna men sista gången vann vi.

På annandagen så hoppade jag på bussen och for till Junis. Började nästan festa direkt med Li och Hans. Sen kom Ante dit och vi for till puben. Hade en så lyckad kväll. Den var hur rolig som helst.
På lördagen så for vi ut och sparkade med hundarna och sen for jag och red. På kvällen tog vi det lugnt eftersom att puben var stängd och Li blev sjuk. Men jag, Hans och Ante satt och såg lite boxning.

I söndags så red jag och sen for vi och körde skoter en sväng. For även till Kangos och såg när de hoppade med skotrarna. Sen så åkte jag hem med Li och Hans när de skulle köra till Umeå. Men det var en helt lyckad helg. ;)
Nu ska jag laga mig lite lunch och sen fara mot Vitå. Lägger in bilder från helgen senare.


Kommentarer
Postat av: matilda

Åhh vill också till kangos :)

2008-12-29 @ 14:27:21
URL: http://matildatano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback