Julbord, födelsedagsfirande, fältstudie och stress

2008-12-09 @ 13:10:14
I fredag så var vi på julbord i överkalix. Det var Christer Björkman som hade show där och det var kul. Sen i lördags så bakade vi tårta och på kvällen kom det folk och grattade Micke. Sen på söndagen så hann jag inte vara hemma så länge. Hann nästan bara säga grattis till Micke och sen skulle jag fara på fältstudie på sjukhuset. Var där mellan 14 och 22. Han fick ett halsband av mig i present.

Sen har jag haft fältstudie igår och idag är sista dagen. Har omtenta i psykologi imorgon och jag har inte hunnit plugga något. Har sån stress nu så att jag inte kan göra nått känns det som. Men det går ju alltid göra den en annan gång.
Imorgon ska jag fara till Luleå iaf och sen blir det att skriva alla rapporter vi har kvar att göra. :/ Måste köpa julklappar också. Hur man ska hinna med allt är en bra fråga. :S
Nu ska jag se så jag har allt med mig och sen ska jag börja gå till sjukhuset. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback