Julklappsköp och pepparkaksbak

2008-12-18 @ 23:32:55
Nu är julen snart här och det känns ju väldigt trevligt. Idag har jag sprungit på stan med Camilla och Cissi och handlat färdigt alla mina julklappar. Känns ju skönt att det är gjort nu.
Camilla kom hit senare och vi bakade pepparkakor. Det är som en tradition vi har kring jul. Dom blev ganska lyckade. råkade bara bränna sista plåten lite.
Imorgon ska jag fixa lite hemma, gå till skolan och skriva ut lite papper och sen så ska jag byta julklappar med Alexandra och Malin. Och med Carro.
Måste packa också, ska inte vara här över jul. Så det blir väl en del grejer att ta med sig.
Nu blir det sängen. God natt!




Kommentarer
Postat av: Malin

men så fina peppisar!! snart är det klappbyte, men jag vet då inte om vi öppnar eller inte. Alex's senaste ide är att vi öppnar nu o sen slår in dem igen och sedan öppnar på julafton så har man en extra klapp då! :p HAHAHA

2008-12-19 @ 09:35:43
URL: http://oceanbreeze.blogg.se/
Postat av: tina

ska komma å sno en idag :D Hoppas jag :D eller flera:D

2008-12-19 @ 10:51:38
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback