Julsittning 2008

2008-12-14 @ 22:40:41
I fredags så började jag dagen med att fara och se på luciatåget i vitåskolan. Det var lika mysigt som vanligt.
Sen åkte jag med mamma och pappa till stan, eller jag körde och sen hoppade jag av i Luleå.
Efter det var det bara att vänta på Malin och Cissi som skulle komma till mig så vi kunde börja fixa oss.
Cissi lockade håret på migoch jag lockade håret på Malin. Tog några timmar och vi var klar lagomt tills dess att Fredrik och Micke kom. Sen gick vi till Fredrik och Tina en sväng och sedan vidare till STUK.

Tyckte sittningen var sämre i år, men det berodde nog mest på att vi satt så långt borta att vi nästan inte hörde vad dom sa på scenen. Vi fick våran julmat iaf. Sillen var ju huvudsaken. ;P

Var där i några timmar och sen for vi till Tina och Fredrik på mellanfest. Efter det blev det STUK igen. Var där till 2 eller nånting och sen for jag och Micke hem och sov. Stackarn hade ju vaknat 3 på morgonen innan och börjat jobba.

Igår så blev det mest att ta det lugnt, var ganska trött hela dagen. Åkte en sväng på storheden och sen på kvällen for vi till Boden till Mickes morbror.

Idag har jag suttit och skrivit rapport med Fredrik och Cissi. Nu har vi bara 1,5 kvar att skriva. Så det är ju ganska skönt iaf. Imorgon ska jag plugga till tentan jag har på onsdag. Men har blivit sjuk igen under helgen så känner mig inget vidare.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback