Allt och inget

2008-07-02 @ 18:02:31

Under helgen som har varit så har jag mest varit med Micke. Jag, han och Carro var till Boden i lördags.
Det var inte så där jättekul, men det kanske hade varit roligare om man kunde dricka. För alla andra år har det varit roligare. Micke stannade hos mig till måndag morgon. Efter att jag hade slutat jobbet på måndag for jag ut och åt middag med Carro, Terese och Marie. Sedan for jag till Kalix och stannade där till Tisdag kväll. Nu är jag i Vitå och byter kamrem på bilen. Den är nog klar nu, men jag tror jag stannar i Vitå till fredag iaf.
Igår när jag var hos Micke råkade jag tappa telefonen jag har lånat av honom ner i toalettstolen. Jag fönade den en kvart eller nått, men den funkade inte. Men efter några timmar så fungerade den, och nu är det inga problem med den. Lite komiskt var det hela. :P
Var på promenad med Anneli igår också medans jag väntade på att Micke skulle komma hem från jobbet.
Nu ska jag fara ner till farfar en sväng. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback