Helgen

2008-07-20 @ 21:47:53
I fredags efter jobbet tog jag bussen till Kalix och jag och Micke åkte till Kamlunge för att grilla med lite folk. Vi blev väl kring 15 stycken till slut. Var en trevlig och mysig kväll.
På lördag var jag jättetrött, så jag sov mer eller mindre till 14. Sen for jag och Micke och körde lite fyrhjuling till Bjumisträsk. Jag fick inte ett enda motorstopp, så ganska stolt är jag. Camilla kom med bussen till kalix kring 18 och efter det gjorde vi oss iordning och började dricka lite vin. Efter ett tag började det komma lite mer folk och det blev riktigt skoj, innan vi till slut for till hotellet där det var beach party. Drack inget mer efter att jag hade kommit till hotellet och det var nog ganska bra ändå. Var där till stängningsdags kring 3 och sen for vi och köpte hamburgare och sedan hem och sova. Vaknade idag och var inte alls bakis, vilket var väldigt skönt. Tror det var tack vare att jag inte drack nå mer på hotellet. Idag har vi varit och åkt vattenskoter en sväng och sedan for vi till bjumisträsk och badade. Vi kom dock inte längre ut i vattnet än att det precis täckte knäna. Man har som blivit en badkruka nu för tiden.
Camilla tog en buss hem kring 17 och jag tog en buss kring 19. Så nu sitter jag här i Vitå och ska strax lägga mig och sova. Ska bara vänta på att Micke ska ringa. Det kommer in bilder senare. Måste bara hitta min kamera. Men tror att den är kvar hos Micke.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback