Ikea, volleyboll och cykling

2008-07-27 @ 21:34:55
På torsdag efter jobbet åkte jag till Micke och vi gick ut och åt middag med Jonas och Andreas. Sen blev det en cykeltur.
På fredag for vi och åt lunch med hand bror på lyktan och sen bar det av till Ikea. Hittade lite smågrejer som jag behövde.
Sen for vi och käkade middag hos hans mamma och pappa. På kvällen var vi några stycken som spelade beach volleyboll. Tog även sommarens första dopp den kvällen. Var lite kallt, men inte så farligt.
Kring halv 12 kom vi på att vi skulle fara ut och cykla en sväng. Den svängen blev ungefär 2,5 mil. En härlig cykeltur.
På lördag började jag jobba kl 15.30 och sen dess har jag varit i Vitå. Imorgon börjar jag kl 13 och sen ska Micke hämta mig efter jobbet så drar vi till Luleå och där blir jag till på onsdag.
Nu tror jag faktiskt att jag ska sätta mig och räkna lite läkemedelsräkning. Kan vara bra att göra det eftersom att det inte är så länge kvar till tentan.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ida, dags för uppdatering ;b

2008-08-05 @ 10:32:11
URL: http://matildatano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback