Grillning, bowling, fotboll och hundvakt

2008-06-11 @ 13:50:05
Fredag: På dagen var jag i Kalix och gjorde ingenting under hela dagen i stort sett. På kvällen var jag och Micke bjudna till hans chef, där vi skulle grilla. Jag var nykter under kvällen, så att jag kunde köra till Luleå sen.
Var en trevlig kväll och sen bar det av till Luleå. Stannade i Vitå en sväng för att hämta nå grejer också.

Lördag: Vaknade och var hur trött som helst. Egentligen skulle vi fara till Piteå på dragway, men vi bestämde oss för att inte fara. Istället gick vi på stan en sväng och sen for vi till råneå och träffade Johanna.
Efter det blev det middag i Vitå och sedan vidare till Kalix.
Johanna kom till Kalix och vi bowlade lite. Var så längesen jag bowlade sist, så det var riktigt kul.
Hade inte tänkt gå ut, men efter att Johanna hade farit hamnade vi på hotellet och där var vi tills det stängde.

I måndags var jag med Camilla som hade kommit hem. Var kul att träffa henne även om det bara var för en dag. Sen så sov jag där eftersom att jag skulle skjutsa henne till flyget igår morse. Vi gick och la oss kring 3 och steg upp kring 4. Sen bar det av till Kallax. Var väldigt trött så jag gick och la mig några timmar igen :P

Senare under dagen igår var jag med Teresa på storheden och handlade. Sen kom Micke och hälsade på under sin middagsrast och efter det for jag och hämtade Alexandra. Vi for en sväng och letade tiger som dom hade tappat bort. Men vi hittade honom inte. Sen såg vi fotboll resten av kvällen. =)
Micke kom och sov hos mig och for för en stund sedan till jobbet.
Jag har varit i Råneå en sväng också idag. Var information om jobbet. Imorgon ska jag jobba 7 - 14. Ska bli väldigt kul faktiskt.

Är hundvakt åt Camillas hund också. Ska vara det till tisdag tror jag. Han ska iaf följa med till Kalix i helgen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback