Jobb! :D

2008-06-12 @ 16:59:36
Idag har jag jobbat och det var väldigt kul. Har saknat jobbet och det känns skönt att få jobba i sommar.
På väg till jobbet i morse hackade bilen till en gång, precis som den gjorde när den var trasig. 
I panik ringde jag pappa och sa att den säkert har gått sönder igen. Han ringde verkstan och dom sa att jag skulle ringa dit om det hände igen. Den gick fint resten av vägen och hela vägen hem också. Jag hoppas att det bara var en engångs händelse. 

Har nyss ätit middag och ska börja städa lite. Sen ska jag fara och lämna tillbaka Pelle. Bestämde mig för att göra det idag istället för nästa vecka. På så sätt slipper jag ta bilen till Kalix. Kanske tar hand om han nån annan dag också. 

Nu blir det städning!  

Kommentarer
Postat av: tina

jag har också jobbat idag.. : ) var som att man vart där igår ;) nästan..:P

2008-06-12 @ 18:45:00
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback