Less!

2008-06-22 @ 21:08:28
Igår kväll kom Angelica och vi hade en trevlig kväll. Dock blev jag livrädd när jag kom och körde och tyckte att bilen lät konstigt. När jag kom hem kollade jag noga på däcken och såg då att alla bultar var lösa.
Skruvade fast dom så gott jag kunde och idag for jag till min morbror som fick skruva fast dom lite till. Det hade kunnat sluta illa.
Idag har jag varit med Angelica till jag for på jobbet. Vi var också och hälsade på farfar en sväng.
När jag körde till jobbet så började det lukte bränt och jag tänkte att nu brinner väl bilen upp också! Men efter ett samtal med Micke och lite eftertanke så tror jag det var bilen jag körde om som luktade. Det luktade iaf inget nu på vägen hem.
Sen så ringde pappa nu också och sa att jag måste komma till Vitå imorgon och kolla kamremmen. När jag köpte bilen sa dom att den var bytt, men nu har det visat sig att den inte var det. Och nu har bilen snart gått 15000.
Blir så jävla less. Måste byta den också! Bara utgifter hela tiden. Har fan inte råd med det här. Men om vi inte fått veta att den inte var bytt hade det kunnat bli betydligt dyrare.
Jag vågar snart inte köra bilen. Visst jag kanske är fjantig, men det är inte så konstig med tanke på allt som har hänt med den den senaste tiden.
Imorgon jobbar jag 13.30 - 20.30, sedan blir det Vitå, och där stannar jag tills jag vet inte när. Någon gång i slutet på veckan iaf tror jag.
Nu ska jag äta en smörgås och sen deppa framför lite one three hill avsnitt eller nått. Diska kanske jag också skulle behöva göra, men tror det får bli imorgon.

Kommentarer
Postat av: tina

ja hojj den där bilen :P

2008-06-22 @ 22:17:31
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback