Trött...

2008-06-21 @ 17:37:37
Kom nyss hem från jobbet, har haft kökstur idag och känner mig helt slut nu. Sov väl högst 2 timmar inatt.
Igår var jag på fest med en massa kalixbor. Var nykter eftersom att jag skulle börja jobba kl 7.
Gick och sov kring 1 men somnade inte då, och när jag väl hade somnat vaknade jag av att det ringde i Mickes telefon.
Vaknade flera gånger efter det också. Men har inte varit så trött idag iaf, inte så länge man inte tog rast. Då blev jag trött.
Ska gå och vattna blommorna hos Tina och Fredrik och sedan ska jag vänta på att Angelica ska komma hit.
Ska fara och möta henne på busstationen. Ska bli kul att vara med henne en kväll. =)
När hon kommer ska vi väl laga nån middag och sedan hitta på nått.

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas du blir lite piggare snart. Känner mig också seg fast jag har fått sova en hel del :p Nu blir det bio här! ha en kanonkväll Ida! Kram

2008-06-21 @ 20:19:34
URL: http://oceanbreeze.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback