Helgen och annat

2008-06-17 @ 22:51:05

Fredag: Åkte lastbil med Micke hela dagen. När vi kom till Kalix så åt vi middag och sedan på kvällen for vi till Råneå en sväng där det var marknad. Jag drack en cider med Johanna på byakrogen och sedan spelade vi kort.

Lördag: Var på rallycross i Kalix hela dagen. På kvällen var vi först hos Jonas och Emma och sedan gick vi ut på hotellet. Dansade typ hela kvällen och hes blev jag också. :P Efter det for vi hem till Micke och sov.

Resten av helgen blev det mest att ta det lugnt. Igår var vi till Happis en sväng efter att Micke slutade jobbet. Hjälpte han att välja gardiner och lite annat. Idag åkte jag lastbil en sväng för att jag hade tråkigt och på kvällen tog jag bussen till Luleå.
Var och handlade på Kvantum för ett tag sedan. Malin kom dit en sväng och handlade med mig. Trevligt att träffa henne en stund. :)
Nu ska jag strax gå och sova. Efter att jag har pratat med Angelica färdigt. Ska jobba imorgon 7-15. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback