GodMorgon

2008-03-05 @ 08:55:06
Godmorgon godmorgon!
Sitter på skolan och väntar på att det ska börja komma nå folk från klassen.
Men vi börjar ju inte förän 10.15. En massa föreläsningar idag till 16.15.
Sen blir det fara och byta bil. Antingen till Malins pappas bil eller till Daniels bil.
Efter det hämtar vi släpet och åker till Vitå och lastar på lite grejer.
Första natten jag ska sova i lägenheten idag.
Var dit en sväng igår och fick in allt jag hade i flyttkartongerna. Det är ju lite trångt, men det går nog bra.
Borde fara på ikea snart också, men det får bli nån annan gång.
Nu ska jag springa iväg till biblioteket och se om jag får tag i papprena som jag skulle ha angående internet i lägenheten.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback