Aldrig mer bogsering...

2008-05-27 @ 14:16:26
Kom nyss hem från Morjärv. Har varit och lämnat min bil där. Hoppas bara att dom hittar felet.
Jag började med att köra den, för om vi hade haft tur så hade det gått. Men vi tog oss bara drygt en mil, sen blev det bogsering. Livrädd var jag där jag satt i min bil. Att vägen bara bestod av nedförsbackar gjorde ju inte saken bättre.
När vi nästan var framme släppte bogserlinan, men som tur var så gick den inte sönder.
Tror dock att jag nästan har bränt upp bromsarna. Det luktade väldigt bränt, men jag var ju tvungen bromsa i alla backar. :/
Har iaf beslutat mig för att aldrig bogsera igen. Det var inge kul alls.
Strax Luleå och tentaplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback