Helgen 31 okt - 3 nov

2008-11-03 @ 15:43:14
I fredags kom Emma och Camilla hit och vi lagade lite tacopaj. Sedan drack vi några glas vin och såg på skräckfilmer.
En trevlig kväll och lite läskig. Som tur var så var den sista filmen inte så hemsk. Så jag vågade sova själv.
lördag vaknade jag kring 8 och gjorde mig klar för att fara till Kalix. Var där kring lunch och jag och Micke gick och käkade lunch med Nadja och Johannes. Blev en macka på Before.
Sen var vi bjuden på middag hos Mickes mamma och pappa och efter det for vi till Jonas och Emma och tog några glas vin. Eftersom att det var halloween så tyckte dom att även jag och Micke skulle följa med ut på krogen. Så vi gjorde det, även om det inte var tänkt så från början. Var dock inte där så länge, vilket är en annan historia som jag inte orkar dra nu. :P Men det var roligt så länge det varade. Sen på söndag så tog vi det mest lugnt och såg lite film. Klippte även Micke.
Imorse tog jag bussen till luleå igen för vi hade introduktion till kurserna kl 13. Nu ska jag diska och laga nå middag. Sen blir det spinning med Malin kl 18.15. Hejs!


Lille - Kjell är för övrigt tillbaka. Han har varit hos Camilla ett bra tag nu.


Har man ingen vinöppnare så får man trycka ned korken istället. Häftig bild blev det ju iaf som Camilla tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback