Uppdatering...

2008-11-17 @ 22:17:15
Ja nu är det kanske dags att uppdatera lite. Idag har jag haft skola nästan hela dagen. Fick veta tentaresultaten också.
Fick 5 VG och resten underkänd. Men det var ju som jag trodde och jag är mycket nöjd. En av dem hade jag ju inte pluggat på. Så det är väl bara psykologin jag är lite besviken på. Men i det stora hela är jag nöjd!

Har varit och sagt upp min lägenhet idag också. Så snart blir jag Kalixbo, även om de flesta protesterar. :P Tror jag kommer klara det bra att pendla. Blir ju jobbigt, men det går om man vill. Har ju sovplats om jag skulle behöva ibland.
Och det är ju inte så att jag flyttar så långt, det är ju faktiskt inte på andra sidan jorden. :)

Har varit på spinning med Malin ikväll och efter det blev det lite styrketräning.
Har inte hoppat in i duschen än, men tänkte väl göra det strax. Imorgon ska vi träffa gruppen kl 9.30, så lite sovmorgon blir det. Om jag inte stiger upp tidigare och städar till lite. Nu blir det duschen iaf. Bye!

Kommentarer
Postat av: Malin

åååh ida jag vill heeeeeeeeeeeeeeeeeeem

2008-11-19 @ 13:38:45
URL: http://oceanbreeze.blogg.se/
Postat av: Fredrik

dock hjälpte inte protesterna så mycket.. mutter mutter

2008-11-20 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback