20 år! =)

2008-10-15 @ 20:54:19
Idag fyller man 20 år. Den första som sa grattis var Angelica kl 00.10. Jag log och sov och var helt förvirrad. :P
När jag vaknade kl 7 så plingade det på dörren. Där stod Emma och Camilla med en cheesecake som dom hade bakat. Jättegulligt av dom. =) Någon timme senare åkte vi in till stan och sedan for jag på spinning med Malin och Alexandra.
Sen har jag inte gjort så mycket. Nu ikväll har Fredrik, Tina, Camilla, Emma, Carro och Micke varit här och fikat. Micke är ju kvar förstås. :P
Fick min present av honom. En jättefin tavla och av hans mamma, pappa och bror fick jag en vas. Fick även en fin blombukett. =) Av Carro fick jag snapsglas och lite annat. ;) Känns som att det har varit en bra dag idag. Är nöjd med den.  =) Nu är jag ett år äldre!
Nu ska jag gå och mysa med Micke och se bonde söker fru. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback