Helt sjukt

2008-10-13 @ 13:53:33
Nu för tiden kan man inte ha bilen någonstans. Imorse när Micke skulle fara på jobbet så hade bilen inga däck kvar.
Nån idiot har varit och stulit dom. Var väl fälgarna dom ville ha. Helt sjukt är det att man inte kan ha den på en parkering utan att det händer nått. Sen kom hans pappa med vinterdäcken och så fick han sätta dit dom istället.
När han hissade upp bilen så märkte han att det var buckligt i golvet och på sidan. Så får väl se hur det går med den bilen. Var helt arg när jag vaknade, men nu har jag väl börjat lugna ner mig. Lite iaf. :P

Har skrivit hemtenta idag också. Den gick nog bra förhoppningsvis. Men det återstår ju att se.
Nu ska jag gå till Fredrik och se vad han sysslar med.



Kommentarer
Postat av: Affe

hähä

2008-10-13 @ 15:04:46
Postat av: Tina

vi lider med micke : /

2008-10-13 @ 17:03:01
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback