Lördag

2008-10-11 @ 23:35:34
Idag har jag börjat dagen med att baka en massa kakor. Måste ju ha något att bjuda på nu när man snart fyller år.
Sen har jag varit på stan en sväng och köpt mjukisbyxor åt min farfar.
For till Vitå på eftermiddagen och åt smörgåstårta och fikade. Fick presenter av mamma och pappa, min faster och min farfar. Fick mest pengar, viket alltid är bra att ha. Sen fick jag min present av Tina och Fredrik också. En sminkning på make up store på lördag. =) Blir ju bra innan middagen och festen.
Fast nu har jag kommit på att jag inte lär få nå presenter den dag jag verkligen fyller år. :P
Kanske någon om jag har tur. Har varit en sväng på Malin och Camillas inflyttningsfest ikväll. Men nu är jag hemma igen. Ska gå och mysa lite med Micke. =) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback