Skola och tentor

2008-10-27 @ 22:00:53
Känns som att jag bor i skolan. Och det är ju så att jag nästan gör det. Sitter där från morgon till kväll.
Förra torsdagen skrev jag tre tentor, som jag inte tror att jag klarade. Hade pluggat som en tok, men när jag öppnade tentan så fattade jag ingenting. Hittade på allting i princip.
Idag har jag haft tre nya tentor, och är ganska säker att jag klarade två av dem. Den tredje hade jag inte pluggat så mycket till så det gick nog inget vidare på den. Sen satt jag i skolan och började plugga till de andra tre som vi har på torsdag. Och imorgon ska jag sitta på skolan hela dagen. Hoppas bara att jag klarar alla på torsdag. Eller iaf någon av dem. Har städat och tvättat ikväll. Behövdes verkligen städas här. Har inte varit hemma på typ en vecka känns det som och allt var stökigt. Men nu är det bättre iaf.
Ska gå till tvättstugan nu och hämta tvätten sen ska jag gå till Fredrik en sväng. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback