Helgen

2008-09-08 @ 22:46:55
I fredags åkte jag till Kalix. Vi lagade middag och sedan var vi en sväng till Mickes föräldrar.
Sedan hem igen och såg film. Blev en tidig kväll. Gick och sov redan halv 12.
På lördag gick vi en sväng på stan och Micke hittade två tröjor.
Sedan for vi till Vitå och åt surströmming. Var där i några timmar och sedan tillbaka till Kalix.
Vi drack några glas vin med Johannes, Nadja, Emma och Jonas.
På söndag åkte jag, Nadja och Emma till Happis. Gick en sväng på Ikea och alla affärer runt omkring. Hittade dock inget. Förutom filten som Micke skulle ha. Sen for vi över till Finland. Men där hittade jag inte heller något.
Sen på kvällen så såg vi The eye. Lite läskig var den ju. Har sett den andra versionen tidigare, så jag tyckte som att jag kände igen det som hände.
Blev inget Hudiksvall idag som det var tänkt. Lite tråkigt att det inte blev någon hund för Fredrik nu. Men det kanske dyker upp någon annan.
Har varit på stan en sväng idag och köpte lite saker som jag hade provat förra veckan.
Kom nyss tillbaka från en promenad med Fredrik. Gick fortare än vanligt att gå våran runda idag.
Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sedan sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback