Skola & stan

2008-09-24 @ 16:57:39
Hade seminarium i morse och det gick fint. Det var då ingenting att oroa sig över.
Sen blev det lite skolarbete med gruppen och sedan vidare in till stan där jag träffade camilla.
Köpte leggingsoch en kofta. Sen så handlade jag nå tvålar som Mickes mamma skulle ha.
Har bättre i magen idag. Har mest bara känt av det efter att jag har ätit. Funderar på att ringa till vårdcentralen imorgon, så kanske dom kan säga vad dom tror iaf. Malin tyckte då att jag skulle ringa dit. Och man måste väl lyssna på sina sjuksköterske klasskompisar ;) haha.
Nu ska jag laga midda. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Ida!

Du.. jag e ledsen för att du inte blev hörd idag.. o det känns som att något borde gnaga dig, för du var tystare än vanligt. Hur som helst, jag finns om du vill prata, o vill du det inte är det också helt ok! =) Men iaf, så hoppas jag att du inte är allt för arg för idag.. skickar uppmuntrande kramar om något tynger dig och ursäktskramar för dagens betende! Ha nu en underbar helg! o glöm oss dumma kossor!

2008-09-25 @ 16:35:14
URL: http://oceanbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback