Veckan

2008-09-19 @ 11:22:42
I onsdags så bjöd jag camilla på middag. Det blev kyckling, bulgur och Camilla hade köpt vin som vi drack.
Hade lite skolarbete som jag var tvungen att göra, så Camilla roade sig på egen hand med att cykla till affären och köpa frukt som vi skulle ha till fruktsallanden. Sen skulle vi gå på promenad men det slutade med att vi degade framför tv:n.
Nåja, när idol började så gjorde vi fruktsallad och skrattade åt alla roliga människor som verkligen tror att dom kan sjunga. Det blev en trevlig kväll som slutade med att vi målade naglarna på varandra. En riktig tjejkväll vill säga. :P
Igår åkte jag till Kalix. Vet inte hur länge jag blir här dock. Beror nog på om jag och Camilla ska gå ut på lördag och göra Luleå osäkert. :P
Har vaknat kl 8 imorse av att det var en gubbe på toan som höll på att leva om. Brukar inte vanligtvis vara det, men så går det när det är vattenskada. Tänkte att det var lika bra att stiga upp och börja med kompletteringen av rapporten. Nu är den klar och jag hoppas att den blir godkänd denna gång.
Nu ska jag väl snart fixa mig nå lunch, sen ta det lugnt i några timmar och sedan fortsätta med arbetet som ska vara klart på måndag. Men nu ska jag vara med Tina iaf. :) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback