8/4-09

2009-04-08 @ 21:24:37

Praktiken gick bra idag också. Och nu är det bara en dag kvar denna vecka och sen är jag ledig till måndag.
Mamma och Elin kom till Kalix i eftermiddag och vi for och handlade lite på coop. Färgade Elins hår också i någon blond nyans. Var förbi systemet och köpte lite vin. Även om vi inte ska ut imorgon så kan man ju dricka lite vin.

Imorgon blir det praktik och efter det ska vi till Karlsborg och se på skotercross. Micke skulle tydligen med ett lass till Kiruna också, så hoppas han inte kommer hem så sent så det blir stressigt att hinna dit.

Nu funderar jag starkt på att gå och lägga mig. Känner mig ganska trött. Måste dock säga att det är grymt skönt att börja praktiken kl 8. En bra tid helt enkelt. God natt!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

alltid vin!

2009-04-08 @ 21:34:48
URL: http://fredriikk.blogg.se/
Postat av: Teresa

Jo pelle och ivar kommer bra överens, det ända problemet är pelles svans ;) den e han lite rädd för :p

2009-04-09 @ 12:48:59
URL: http://www.tessanslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback