Borta?

2009-04-06 @ 21:58:59
Kiwi är borta. Antingen har hon gömt sig otroligt bra eller så är hon borta.
Jag har letat genom hela lägenheten flera flera gånger och hon finns inte. Har vickat sofforna upp och ned, men ingen katt. Kokkos verkar inte heller veta. Fattar bara inte vars hon är. För tror inte hon kan ha smitit ut. För det borde man ha märkt. En katt syns ju.

Känns hemskt att hon bara har hunnit vara här en dag och nu är borta. Får verkligen hoppas att hon har hittat något gömställe som jag inte har letat på. Hoppas hoppas!

Kokkos däremot börjar göra framsteg. Har kommit och ätit från handen och jag har fått klappa honom. Han har även börjat busa mer. Jag har bett han leta sin syster men då kollar han bara på mig och säger mjau. Han har gått några varv i lägenheten men inte har han hittat henne iaf.

Nu när Micke kommer hem ska vi kolla igenom allt igen och hoppas att vi hittar henne. Annars får vi avvakta till imorgon och hoppas att hon kommit fram då. Är hon ute så känns det ganska kört. Men kan bara inte fatta hur hon skulle ha tagit sig ut isf.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Lät ju inte alls kul, men hon har väl bara hitta värsta gömman någonstans och lär väl komma fram tids nog. Ni har väl inte haft något fönster öppet? KramKram hoppas allt annars är bra med dig?

2009-04-06 @ 22:32:32
URL: http://livelyway.blogspot.com
Postat av: Angelica

Hon kan ju ha klättrat upp på någon garderob, eller ligga i en =/ Lycka till!

2009-04-07 @ 13:51:41
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback