Fortfarande borta

2009-04-07 @ 15:06:54

Andra dagen på praktiken idag och det går fint. Är ganska spännade och lärorikt.
Men idag har det blivit lite långtråkigt på eftermiddagen eftersom att min handledare skulle på arbetesplatsträff och den andra var borta. Men jag var lite på dagverksamheten och såg vad de gjorde. Sen slutade jag lite tidigare.

Kiwi är fortfarande borta. Alla säger att hon säkert kommer fram. Och jag vet att katter är otroligt bra på att gömma sig. Men vi har letat igenom hela lägenheten och hon finns inte. Hennes stödhem trodde också att hon gömt sig, men jag tror inte det. Även om jag verkligen inte tror att hon har kommit ut. Hon har gått upp i rök. Helt mysko är det då.

Andreas ringde för en stund sen och sa att det satt en katt här ute. Och jag hoppades verkligen att den var hon. Men det var inte det. Det var en annan katt som såg väldigt ensam och rädd ut. Verkade inte ha något hem. Får se om den är kvar där senare. Isf måste man väl kanske ringa polisen, så den inte svälter ihjäl.

Nu ska jag gå och se så den andra katten är kvar, vilket den förhoppningsvis är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback