Helgen

2009-04-27 @ 18:58:19
I Fredags kom Cissi hit och vi satt och skrev uppsats till halv 3 på natten. Drack lite vin gjorde vi ju också.
Sen på lördag så for jag på 96 års kalas i Happis. Mickes morfar fyllde år.
Söndag drog jag till luleå och skrev färdigt det vi skulle på uppsatsen. Jag och Cissi hann även med en sväng till storheden, där jag köpte en kattlåda med tak och lucka. Är bättre att ha en sån, för dom sprätter sanden ÖVERALLT!
Köpte även en matta till köket.

I helgen beställde jag en Nikon D40. Har ju velat ha den i flera år, så jag tycker jag borde unna mig den.
Den blir nog en bra kamera att börja med. Så nu längtar jag bara tills den kommer. Den var tydligen i jänköping nu ikväll så den är väl i ånge imorgon. Men där brukar paketen stanna länge av någon anledning.

Imorse hände världens framsteg. Kiwi kom fram och jag fick klappa henne. Typ första gången jag fick se hur hon verkligen ser ut. Så söt! Jag såg hur hon kikade fram bakom soffan så jag satte mig på vardagsrumsgolvet och då sprang hon under soffan. Men när hon såg att kokkos blev kliad så kikade hon fram och när jag lockade på henne så kom hon. Jag satt nog och kliade henne i en kvart. Hon var till och med och kikade i hallen på hunden. Så det var skoj. Nu ligger hon dock under badkaret som vanligt. Men det är ju en positiv sak. Hon har inte vuxit fast därunder. :P

Idag hade vi muntlig tenta på skolan och det gick väl bra antar jag. Var inte så hemskt som man alltid tror. Imorgon är det handledning på förmiddagen och sen praktik resten av dagen. Nu kanske man skulle ta en promenad med hunden. Men det regnar ju så mycket!



Kameran jag har beställt


Kokkos och Kiwi


Kiwi


Kokkos dricker från kranen i badrummet :P

Kommentarer
Postat av: Malin

SÅÅÅ söta o fina de är :)

2009-04-27 @ 22:34:49
URL: http://oceanbreeze.blogg.se/
Postat av: matilda

Den där nikon modellen är verkligen jätte bra. :) hoppas du blir nöjd med den. Kram

2009-04-28 @ 10:56:22
URL: http://matildatano.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha! Vad söta=D Ida följ min blogg på bloglovin! Puss

2009-04-28 @ 14:43:41
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback