Längesen

2009-04-22 @ 20:24:12

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Vet inte om det har hänt så mycket.
Förra onsdagen var jag till veterinären med kokkos och kastrerade honom. Passade även på att tatuera och vaccinera honom. Kiwi ska vi ta till veterinären senare, när hon börjar bli lite mer tam.

For till vitå i lördags och travade ved, vilket resulterade i flera dagars träningsvärk. Tog med Alladin till Kalix så han fick träffa katterna för första gången. Han gillade dom, men det verkade inte vara ömsesidigt. Elin kom också med till Kalix och på lördag kväll så for hon, jag, Micke och Ante och bowlade. Jag vann inte, men det var kul ändå.

Idag har jag varit till veterinären med Alladin. De tog bort tandsten, så nu är han fin i munnen. De var tvungen att dra en tand som var lös. Passade på att vaccinera honom också samtidigt. Så nu är han lite trött. Till och med Kokkos har vågat sig fram till honom. Han kom och puffade på Alladin med huvudet, så söt!

Nu håller jag på att baka lite matbröd och sen blir det nog lite tv.


Elin bowlar (dålig bild, är tagen med mobilen)


Somliga sover konstigt


En sovande Kokkos som har varit hos veterinären


Kokkos håller hand (tass) med en trött Alladin



Kommentarer
Postat av: Fredrik

matbröd ^^ hemmafru!

2009-04-22 @ 20:29:46
URL: http://fredriikk.blogg.se/
Postat av: Fredrik

btw, katten var fin :-) och när ska vi och bowla?

2009-04-22 @ 20:31:11
Postat av: Malin

SÅ söööööta :)

2009-04-22 @ 23:00:46
URL: http://oceanbreeze.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det var på tiden att du uppdatera=P Pussss!

2009-04-23 @ 14:58:16
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback