Onsdag, torsdag...

2009-04-03 @ 11:31:27

I onsdag så blev min nya design klar. Är jättenöjd! Tack tack! :)
For till Camilla efter skolan i onsdags och vi åt middag. Sen for vi och såg bio med Malin. Män som hatar kvinnor. Den var superbra! Trodde inte den skulle vara så bra. Även fast den var lång så blev den aldrig långtråkig. Helt klart värt att se.

Igår var jag på skolan och sen åkte jag hem till Kalix. Fick skjuts av Johan som var i Luleå. Gick på promenad med Micke i 1 1/2 timme. Var skönt ute.

Idag så har jag tagt en rejäl sovmorgon, vilket var på tiden. Sen ska jag diska och städa och ikväll får jag se vad jag hittar på. Micke ska väl och spela innebandy. Men jag var inte så sugen på det. Inte efter alla bollar förra fredagen :P


Kommentarer
Postat av: Angelica

=D söta! Fin din blogg blev föresten=D Skönt med promenad! Puss

2009-04-03 @ 15:57:49
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback