Blodgivning

2009-08-10 @ 19:29:46
Jag hade lite att göra på eftermiddagen (eller egentligen mycket, men orkade inte plugga) så jag fäljde med Micke när han skulle lämna blod. Efter att ha ssuttit ett tag så blev jag less och gick och tittade hur det gick. Han blev just färdig och dom kopplade bort det. Sen ser jag hur han börjar blunda och ta sig för pannan och sen svimmar han. Jag frågade hur han mår och då vaknade han till. Sen kom dom och hissade fötterna upp i luften så han skulle få nå blod i huvudet. Och det behövdes för han var vit som ett lakan. Men efter en stund var han som vanligt och vi åkte hem. Det var dock jag som körde hem. ;) Nåja, detta lär han få höra länge ;P

Kommentarer
Postat av: F

Inte undra på att han svimmar :p Micke som är så liten och tanig, han kan ju inte ha så mkt blod i sig..

2009-08-11 @ 21:13:43
URL: http://fredriikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback