Förkyld

2009-08-26 @ 11:58:03
Ja det är ju typiskt att man blir förkyld när man egentligen inte har tid. Kände att jag hade lite ont i halsen i söndags, men nu har det blivit värre. Fast ändå inte så mycket så jag kan kalla mig sjuk. Men på gång verkar det vara. Känner mig helt febrig så fort man gör nått. Har iaf packat några kartonger idag och tänkte packa några till.

Kissen busar som en tok och hoppar mellan sofforna. Hon är så söt! På fredag åker hon ner till Gideå där hon ska bo med Camilla och Micke. Kommer sakna henne, men går inte ha tre katter i en lägenhet. Och hon kommer få det bra hos dem, det är jag säker på.






Kommentarer
Postat av: Angelica

Hihi! Vilken sötis! =D

2009-08-28 @ 23:02:07
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback