Måndag 10/8

2009-08-10 @ 14:09:17
Ja här är det inte skrivet på år och dar. Nästan iaf. Men det händer inte så mycket intressant. Jag jobbar och sliter. Men kul är det. Jobbar sista veckan nu innan skolan börjar. Så blir ledig i 2 veckor. Fast jag har ju en massa plugg eftersom att jag har en omtenta den 20:e.

Och lägenheten har vi inte blivit av med ännu. Det var svårare än jag trodde. Så det verkar bli den 1 september vi får flytta. Hade ju varit skönt att få göra bort det innan skolan börjar.

Kattungarna är tingade. Eller alla utom en för den ska mamma och pappa behålla. Och dom växer så det knakar. Riktigt stora är dom nu och väldigt söta.

Har jobbat en kort dag idag. Bara till 12. Hade ett sånt pass på schemat och det var ju inte helt fel. Nu ska jag nog sätta mig och plugga lite. Försöka iaf. Det är ju inte det roligaste man kan göra på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback