Veckan som varit

2009-08-13 @ 11:43:19

Eller hela veckan har ju inte varit, men nästan.
I tisdags var jag i varje fall ledig och då åkte jag till råneå och träffade Johanna. Har knappt träffat henne i sommar.
Sen åkte jag till Vitå och åt middag och Micke hämtade mig där. Sen drog vi till Kalix eftersom att jag skulle på bilbingo med mina kära kollegor. :) Blev ingen vinst denna gång heller. Men Karro vann 500 kr så det var ju kul. Var lite svårt att höra vad dom ropade för siffror ibland eftersom att det började regna och åska. Men det gick.

Igår jobbade jag kväll. Var ganska lugnt, men vi hade ändå saker att göra. Idag blir det också kväll. Har hunnit plugga lite idag och strax ska jag hoppa in i duschen, sen baka lite och äta lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback