28/12 - 09

2009-12-28 @ 12:18:26

Jaha, då var julen över. Är vädigt nöjd med mina julklappar. Fick lite av varje men bland annat en soda stream, spinningskor, träningshandskar, skinnhandskar, pengar, smycken, elvisp, digital fotoram, en stor klätterställning åt katterna och en massa småsaker. Tomten var riktigt snäll i år eller så är det jag som har varit snäll i år.

På julafton var vi på morgonen hos Mickes föräldrar och åt risgrynsgröt och öppnade klappar. Sen for vi till vitå och åt middag och öppnade klappar. På juldagen jobbade Micke en sväng och sen var vi hemma hos oss och drack lite vin och spelade spel.

Har tagit det lugnt under juldagarna, på annandagen var v en sväng på rean i happis. Men dagen slutade inget vidare. Vi fick ta bort min lilla Doris. :( Hon började bli sjuk på julafton och sen blev det bara värre så på annandagen for vi till veterinären och hon trodde att det var fel på levern för hade blivit gul. Kommer sakna henne. Känns orättvist eftersom att hon var så ung, hann ju inte ens bli 3 år. Min lilla kisse var speciell och väldigt vacker! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

söta fina Doris!! =( Det är nog helt din förtjänst ska du se vännen, så fin, snäll och god vän som du är svårt att finna! :)

2009-12-28 @ 13:48:54
URL: http://oceanbreeze
Postat av: Angelica

Hemskt.. ledsen för hennes och er skull.

2010-01-02 @ 02:30:23
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: tina

hej=) jo det har vart jätte kul och spännande! Har dock aldrig fått sån tankeställare om hur dåligt folk kan ha det :( kairo är världens näst skitigaste stad..sopor överallt..fattigdom osv..:( kändes hemskt att åka runt i buss å bil å se på det.

2010-01-05 @ 14:44:32
Postat av: Malin

Hmm.. men jag tyckte hon sa att de sagt att hon vunnit en sån dragning.. äh jag vet inte.. kul blir det iaf! Nu ska jag gå över till er! :)

2010-01-30 @ 11:07:22
URL: http://oceanbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback