24/2 - 2009

2009-02-24 @ 23:00:34
I lördags så hade jag inflyttningsfest i Kalix och det blev en trevlig kväll med mycket folk. Lite kaos blev det ju kanske, men ändå bra. Bilder kommer kanske senare.
Efter det blev det hotellet och söndagen bestod mest av att sitta hemma och ta det lugnt. Blev även en promenad. Malin sov över hos mig och Micke och på söndagen tog hon bussen hem.
Söndag natt fick jag för mig att jag och Micke skulle sova i vardagsrummet på luftmadrassen. Tänkte att det skulle vara som att campa ungefär. Sov där i några timmar och sen gick vi och la oss i den vanliga sängen.

Sov hos Malin till idag eftersom att jag var och hälsade på farfar och blev så länge i luleå. Kändes inte som att det var så stor idé att fara till Kali för några timmar. Har haft lektioner igår och idag. Idag hade vi taktilmassage, vilket var väldigt skönt.
Direkt efter skolan for jag till sjukhuset för att hälsa på farfar. Han har blivit mycket sämre, vilket verkligen skär i hjärtat på mig. For hem till Vitå och efter någon timme for vi tillbaka igen för då hade det blivit sämre.
Var där i några timmar och nu sitter jag i Vitå. Ska ta den sista bussen till Kalix, som går om en liten stund. Blir inte mycket sömn inatt, så får se hur pigg jag kommer vara på praktiken imorgon. Första dagen och allting.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback