25/2 - 2009

2009-02-25 @ 17:34:49
Så idag var det första dagen på praktiken. När mamma ringde imorse ville jag bara somna om, men det kunde jag ju inte göra. Skulle vara 7 på sjukhuset. Dagen har gått bra och jag har fått göra lite av varje. Imorgon är jag ledig, vilket blir skönt. Behöver verkligen få sova ut. Känner mig helt slut i kroppen efter dom senaste dagarna och tror jag håller på att bli sjuk också, vilket jag inte har tid med.  Tänkte fara en sväng till sunderbyn och hälsa på farfar imorgon också.

Just nu ser det ut som ett kaos i köket också. kylen står på golvet och man kan ju undra när den sätts tillbaka. Om vi nu inte får en ny. Dom måste tydligen renovera utrymmet bakom den också. Lite jobbigt bara med en kyl mitt på golvet.

Åt nyss årets första semla. Micke sa att det fanns en i kylen åt mig. Är dock inte så överförtjust i semlor. Kanske eftersom att jag är allergisk mot madelmassan och den inte är särskilt god. Men tar man bort den är det väl okej. Men då är det ju bara bröd och grädde. Brukar byta ut mandelmassan mot sylt.

Nu ska jag se om mina köttfärsbiffar är klar och sen lägga mig på soffan en sväng. Känns som att jag kommer slockna direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback