Mardröm, tenta och kalas

2009-02-20 @ 09:13:03
Vaknade av att jag drömde en mardröm nu på morgonen. Samtidigt som jag ville fortsätta drömma för att klara mig ur situationen i drömmen, så ville jag vakna så jag inte behövde vara rädd. Det är som lustigt med drömmar.
Jag var iaf i nån stuga med ett stort gäng. Och det hände allt möjligt kusligt där. Och jag fick aldrig veta om jag klarade mig. Sen mitt i drömmen så drömmer jag att jag berättar för nån att jag just drömt en mardröm. Ja, så det kan bli. Jag beslutade mig för att stiga upp iaf.

Så nu ska jag äta lite frukost och sen kanske städa med tanke på att jag inte gjorde det igår och inflyttningsfesten är imorgon. Så det kan ju vara bra att städa. Har tenta kl 13-13.30 i psykiatri idag och 14-14.30 i geriatrik. Känns ju skönt att göra den på internet. Får hoppas det går bra.

Ikväll ska vi till vitå och fira pappa som fyller år på måndag. Blir väl även att äta middag där. Och kanske att tina åker med oss från jämtön sen.


En bild på mig och Tina från förra våren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback