The greatest thing you'll ever learn, is just to love, and be loved in return

2009-02-09 @ 22:52:05

Nu har det snöat i flera dagar och visst är jag glad att det kommer snö. Men det skulle ju vara trevligt med lite varmare väder iaf. Idag har ju solen lyst iaf och det var toppenväder. Synd bara att jag har haft så ont i hälsenan så jag knappt kunnat gå. Får hoppas det blir bättre, men det verkar dock bli sämre.

Idag har jag åkt med den tidiga bussen in till Luleå. Hade föreläsning till 9.30 och sen så gjorde jag, Malin och Alex grupparbete. Eller vi satt och disskuterade. Efter detta så for jag till Tina och Fredrik, och för en stund så kändes det som när jag bodde på vänorts. Blev där lite längre än jag hade tänkt. Tog 14 bussen hem (känns fortfarande lite ovant att säga hem om kalix) och myste lite med hunden. Lagade köttfärsrulle till middag och just när det är färdigt ringer Mickes bror och undrar om jag ville äta där. Jag åt min egen middag och sen kom han och hämtade mig och jag spenderade några timmar på näsbyn. Micke jobbar kväll i veckan så jag lär ju inte se han så mycket här hemma. Men jag är ledig resten av veckan iaf. Måste dock plugga psykiatri.

Imorgon ska jag åka in till Luleå en sväng och besikta lägenheten. Kändes bra att vara med i fall att han hittar nå fel. Men det hoppas jag att han inte gör. Micke var så söt och sa att jag fick ta s60:n imorgon till Luleå. Så då behöver jag ju inte vara där i flera timmar iaf.

Tänka sig att snart har jag och Micke varit tillsammans i 1 år. Inte trodde jag för 1 år sedan att jag skulle bli kalixbo. Men nu är jag det. Känns iaf bra att vara sambo med Micke. Han är ju underbar ♥.

Nu ska jag krypa ned i sängen och sova. Han kommer inte hem förän 1 timme kanske. Så är nog bäst jag går och sover så jag orkar vakna imorgon. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback