Uppdatering

2009-02-06 @ 14:46:59
Var ju tydligen en vecka sen jag skrev här. Flyttade iaf förra lördagen och det gick fin fint. Så nu har jag varit kalixbo en vecka. Vi städade inte ur lägenheten förra veckan dock. Utan det ska vi göra imorgon.
I veckan har jag mest pendlat till luleå med bussen och gjort lite skolarbete med Malin, Tilde och Alex.
Just nu sitter jag mest och väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig. Har två vaktmästare här just nu också som håller på att fixa diverse saker i lägenheten. Kan ju vara bra om toadörren går låsa.
Ikväll kanske mamma, pappa och Elin kommer hit. Blir trevligt. Tror inte det blir någon innebandy för min del idag. Men på söndag tror jag.
Nu ska jag tvätta klart, eller klart och klart. Det lär ju ta några år eftersom att det var enormt mycket tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback