Helgen och ny dator!

2009-01-26 @ 22:36:07
I fredags fick jag min nya dator som jag hade beställt. Gick som ett litet barn på julafton och längtade tills den skulle komma. Den är fin och jag blev nöjd med köpet. Köpte även en ny datorväska på onoff. Sen på fredagen kom Micke hit och vi for på fest hos Annika och Jocke. Jag var nykter och körde. Blev krogen för de andra men vi for hem.
På lördag gick vi på stan en sväng och sedan var vi hemma och såg lite film. For till Malin en sväng på kvällen och tittade lite tv.
På söndag så packade jag lite flyttlådor som Micke skulle ta med till Kalix och sen på kvällen var vi bjuden på middag hos Cissi och Fredrik. Väldigt trevligt :)
Idag har vi haft föreläsningar till lunch sen så for jag och tränade med Malin. Känns inget bra i ryggen än. Har haft ont en vecka snart. men tänkte testa med zon en vecka och blir inte det bättre får jag hitta på nått annat.
Efter träningen for jag, Malin och Alexandra och såg mammut på bio. Den var inge vidare bra, men en ganska djup film ändå på nått vis. Nu ska jag nog gå och sova så man är pigg imorgon. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback