Litteraturtentamen

2009-01-13 @ 00:04:36

Började morgonen med att fara till skolan och ha ett seminarium i evidensbaserad omvårdnad. Det var väl inte det roligaste precis, men det gick ju bra. Sen for jag hem och såg våra bästa år med fredrik. Hann även med ett avsnitt av DH. Fattar inte varför vi har fastnat framför våra bästa år. Det är ju en så otroligt dålig serie och det händer aldrig nånting. Man kan egentligen se ett avsnitt per halvår. Men ändå sitter man där när man har tid (och även när man inte har det).

Sen gick jag hem och började med hemtentan på riktigt. Som vanligt börjar jag alldeles för sent. Sen kom Cissi och vi satt och skrev i några timmar. Har fått ihop ungefär 1000 ord nu. Men det ska vara ca 3000. Så får väl se hur det går imorgon. Känns som att det man skriver är skit. Men det kanske blir bra i slutändan.

Hade en praktisk tenta förra veckan. Fick PVK och det gick bra och jag blev godkänd vilket var huvudsaken.
 
Imorse for Micke härifrån och han tog med sig 4 flyttkartonger, så jag är iaf en bit på väg till Kalix känns det som.
Fast har mycket jag kan skicka iväg innan jag ska flytta på riktigt. Ska ju bli kul att flytta men samtidigt känns det ju lite sorgligt att lämna luleå. Inte just vänorts och luleå kanske. Men vissa saker kommer man ju att sakna. Kommer ju inte kunna springa över till tina och fredrik lika spontant då. Nu kan man ju gå dit och vara en halvtimme sen gå hem igen. Nog för att det brukar sluta med att jag stannar flera timmar.
Men alla får väl komma och hälsa på mig också tycker jag. ;P

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska läsa lite i den skönlitterära boken först. Ska iaf ha lite sovmorgon imorgon. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback