Trött, städning, ny dator!

2009-01-21 @ 19:08:16

I helgen var jag ut med skotern på lördag. Micke kom med fyrhjulingen och vi for en sväng, men sen började den läcka vatten så det var bara fara hem. Nåja, vi hann ju fara en sväng iaf. På lördag kväll for vi till Kalix och gick ut och åt på vikingen. Sen for vi till Linda och Simon och sedan vidare till Johannes och Nadja.
I söndags så packade jag upp en massa flyttkartonger och sen på kvällen så for vi och spelade innebandy. Var kul att spela, var ju ett tag sen.
Nu är jag ledig torsdag och fredag från skolan. Behövs verkligen så trött som jag har varit i veckan. Ska bli skönt att få sova ut imorgon.
Beställde en ny dator idag! Så nu längtar jag bara till den kommer! =)
Nu ska jag fortsätta städa lite och kanske packa nån flyttkartong. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback