Blodgivning

2009-06-03 @ 12:13:11
Idag har vi redan hunnit med massor. Kring 8.30 var vi och skrev på kontraktet och sen gick vi och sa upp lägenheten.
Sen for jag till blodgivningen och lämnade 4,5 dl blod. Efter det åt vi lite lunch och Micke for och jobbade.
Nu har jag nyss varit en sväng på stan. Köpte en tunika och lite vin som ska drickas ikväll.
Jag, Linda och Andreas ska fira att skolan är slut.

Robert och Gert har varit i gallerian idag, men jag missade dem eftersom jag var och lämnade blod.
Verkar bli av med lägenheten snabbt också, är nog en som är intresserad. Men vi får väl se hur det blir. Vore ju som skönt att flytta in i lägenheten snart, innan sommaren är slut.

Nu ska jag städa. Det är katt och hundhår lite överallt. :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Jag menar om ni målar/bygger om/till=D

2009-06-03 @ 12:15:23
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Sen när har du blivit blodgivare ?

2009-06-03 @ 15:58:45
URL: http://fredriikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback