Furminator

2009-06-02 @ 16:37:11
Idag kom Furminator i ett paket som jag hade beställt. Det är en sorts kamm som tar bort väldigt mycket hår från djuren. Fungerar betydligt bättre än en vanlig borste. Jag var tvungen prova den nyss på Alladin och Kokkos. På Alladin fick jag bort enorma hårhögar och även på Kokkos. Trodde verkligen inte den skulle fungera så bra. Kan starkt rekommendera den! Kostade 359 kr i storlek medium. Tror den storleken kan användas till de flesta hundar. Även om de är lite större. Beställde den från Canis. Cissi beställde också en, så hennes borde ju också komma idag.


Bilden är från www.canis.se

Nu ska jag gå på den där promenaden jag hade tänkt. Men när jag hittade paketet utanför dörren så var jag ju tvungen testa den först.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag skulle verkligen behöva en sån med mina långhåriga katter=P

2009-06-02 @ 18:41:14
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback