Haparanda balen

2009-06-01 @ 21:53:33
I fredags var jag ledig och kvällen tillbringade vi hos Johannes och Nadja. Såg Changeling för andra gången. Men det änr ju bra så det gör inget om jag ser den flera gånger.

I lördags hade jag praktik på förmiddagen. Hade slutbedömningen och det gick fint. Känns lite tråkigt att man inte ska vara där nå mer nu. Men det har varit en rolig tid. Slutade vid lunch så jag skulle hinna göra mig klar innan balen i happis.
Vi körde bubblan dit och sen var vi hos Sebbe ett tag innan vi for ned till stranden och tog bilder. Sen körde vi dem till skolan och vidare till stadshuset. Dom var så fina i sina balkläder. Sen bar iväg hem till Kalix och vi såg finalen av Robinson. Kan inte förstå hur Ellinor kunde vinna. Hon förtjänade verkligen inte vinsten.
Sen kom Johannes och Nadja hit och vi spelade kampen mellan kvinna och man. Jag och Nadja vann såklart ;)

I söndags skulle jag egentligen haft praktik, men jag fick ledigt. Så jag och Micke tog en långpromenad i värmen och sen fixade jag och Cissi lite inför opponeringen som vi hade idag. Den gick bra och som vanligt är man nervös i onödan. Det var kul att träffa lite folk som man inte träffat när man har haft praktik. 

Nu har jag i varje fall sommarlov och det känns skönt! Ledig i två veckor innan sommarjobbet börjar. Nu i veckan ska jag nog inte göra så mycket. Blir väl att komplettera b-uppsatsen, för jag antar att det finns lite att fixa till. Sen på fredag så far jag och Micke till ö-vik och sedan nästa vecka vidare till Härnösand.  


Sebastian


Sebastian och Nadja



Jag och bubblan

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Så härlig bild den med dig och bubblan!

2009-06-01 @ 22:13:14
URL: http://fredriikk.blogg.se/
Postat av: Fredrik

hehe, det blir Rat Race ;p var flera år sedan jag såg den och då tyckte jag den var grymt rolig.

2009-06-01 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback