Lägenhetsköp

2009-06-02 @ 19:05:39

Nu har vi bestämt oss efter många funderingar och det blir att köpa lägenheten som vi tittade på förra veckan. Imorgon ska vi skriva kontrakt på den. En 3:a på köpmannagatan. Det blir spännande. Imorgon ska vi även säga upp lägenheten vi har. Hoppas bara att någon vill ha den innan så vi inte behöver ha den i tre månader. Men tror många vill ha en 2:a i centrum.

Vill ju som egentligen ha ett hus, både jag och Micke. Men det är ju inte så bra att köpa det innan man vet vars man får jobb. Det kan ju även vara bra att ha två inkomster. Så det får bli ett annat år. Är ju inge bra att förhasta sig, för man blir ju ganska bunden.

Har nyss ätit middag och nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Är som tråkigt att vara ledig, iaf när Micke jobbar.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Roligt iaf med en ny lägenhet ^^

2009-06-02 @ 22:24:30
URL: http://fredriikk.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha! Började du tänka på det när jag sa att Johannes ville ha hus=P Det är klart man blir bunden. Om man vet vad man vill göra med sitt liv så kan man skaffa hus=D Men kul med lägenheten!! Det är ju bra att ni köpte en för då får ni göra som ni vill och ska ni sälja den sen så kan ni ju få extra för det ni har gjort med den=D Pusspuss

2009-06-03 @ 11:18:46
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback