Tandläkaren

2009-06-18 @ 10:16:44
Kom just hem från tandläkaren. Gick till en privat denna gång. Han spolade och satte nå bakteriedödande under tandköttet. Han trodde det skulle bli bra med det så vi får väl se. Jätteont gör det då nu. Blev inte riktigt lika dyrt denna gång. Hoppas att jag slipper gå dit nå mer nu. Men det är ju inge kul att ha ont. Inatt har jag knappt sovit för att det har värkt och inte hjälpte värktabletterna heller. Måste gå och sova middag idag så jag orkar jobba inatt. Undrar hur det ska gå. Hoppas att det går bra, känns lite nervöst just nu.
Nu ska jag springa ned på stan och se om jag hittar en 20-års present till Ante som fyller år på lördag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Aj då, det var ju inte bra... Hoppas det känns bättre snart!

2009-06-18 @ 17:52:40
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback