Ny kursstart

2009-03-31 @ 06:00:36
Igår startade nya kursen. Var dock inte på kursintro eftersom att jag och Alex skulle visa runt gymnasieeleverna som skulle ha minikurser. Under förmiddagen gjorde vi inte så mycket. Men på eftermiddagen visade vi dom lite av varje och sen for jag hem till Alex och lekte med Elias. På kvällen kom vi tillbaka och gick på middagen som skolan bjöd på. Det blev chevrépaj till förrätt, fläskfilé och potatis till huvudrätt och chokladtryffeltårta till efterrätt. Tog bussen hem så jag han krama Micke på våran dag.

Nu ska jag strax gå till bussen. Blir en lång dag i skolan.

Kommentarer
Postat av: camilla

haha, jo det gör ju typ det..och det känns ju nästan som det också, trots att det egentligen inte är så långt mellan kalix och Lule. Kram kram :) Saknar dig i alla fall :P

2009-03-31 @ 19:14:53
URL: http://livelyway.blogspot.com
Postat av: Fredrik

designen blev ju super nice! :-)

2009-04-01 @ 18:06:19
URL: http://fredriikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback