Present

2009-03-23 @ 20:27:35

Nu är Mickes present klar. Hoppas att han tycker om den. Måste bara hitta nått fint papper och slå in den i. Eller hitta och hitta. Måste väl gå och köpa det. Men det får bli imorgon eller någon annan dag.

Har fortfarande inte börjat på rapporten. Jag hittar på allt möjligt att göra istället. Tror dock att jag ska ta tag i det nu så jag inte behöver sitta med den hela veckan. Men det kanske ändå lär behövas. Är ju 10 sidor som ska skrivas.

Blev ingen skidtur idag. Men imorgon på dagen tänkte jag fara en sväng, om det är fint väder. Men nu lyser ju solen varje dag. Vilket är väldigt härligt. Sommaren kommer nog snart. Det kan dock få vara lute snö kvar över påsk så jag kan köra skoter och åka skidor. Sedan kan den försvinna för denna vinter.

Har ingen mer praktik nu heller. Gjorde min sista dag i lördags. Jag trivdes väldigt bra där och jag kommer sakna dem. Men till sommaren kommer jag tillbaka och jobbar som undersköterska. Ska bli kul att pröva nått nytt, även om jag kommer att sakna mitt vanliga jobb och alla gamlingar.

Nu blir det rapport, iaf ett gott försök till att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback